Labels

Sunday, August 22, 2004

BALIK KAMPUNG




balik ke kampung
musim cuti sekolah
intai peluang


SAYA akan balik kampung selama seminggu sempena dengan cuti sekolah ini. Sudah lama sangat tidak bercuti, sudah lama sangat tidak pulang menziarahi ibu di kampung. Terakhir saya cuti ialah pada bulan Januari dan sepanjang bekerja di Hospital Selayang, saya tidak pernah bercuti. Terlalu banyak kerja yang perlu diselesaikan dan masa yang ada terlalu singkat.

Kini saya perlu pulang ke kampung kerana beberapa kerja dan urusan yang perlu diselesaikan juga. Sementara Lebuh Raya Pantai Timur (LPT) masih lagi belum dikenakan tol, lebih baik mencuba. Di samping urusan yang perlu diselesaikan, boleh juga bawa anak-anak ke lata dan tepi pantai. Juga bawa isteri membeli belah di tempat kegemarannya, di Pasar Kedai Payang. Di sampung itu boleh juga dengar-dengar pesta berkempen dalam pilihanraya kecil Kuala Berang.

Sepanjang masa bercuti, saya tidak mempunyai sambungan ke Internet. Dengan itu blog ini tidak boleh dikunjungi, apatahlagi dikemaskini. Jika adapun, saya cuma boleh menghantarnya melalui Treo600 saya melalui GPRS bila saya berada di lokasi yang mempunyai penerimaan.

Selamat bercuti & maaf bila sapaan anda tidak akan berjawab

No comments: