Labels

Tuesday, March 17, 2009

MBA DISENARAI HITAM

Sebelum kawan-kawan MBA buat pengumuman, lebih baik MBA umumkan dahulu:-

KAYUHAN PUCHONG-PUTRAJAYA-PORT D***SON


Syarat penyertaan :

1- Akil Baligh
2- Mempunyai basikal sendiri (MTB di galakkan)
3- Anda tidak pernah berkayuh sejauh ini
4- Ada RM50.00 (ini penting)
5- Saja ingin berseronok
6- Anda bukan enche MBA
7- Tidak emosional
8- Waras
9- Tak Poyo
10- Wanita di galakkan

Ulasan MBA
MBA pernah dan sedang disenaraihitam daripada memasuki sebuah negara merdeka di Asia Pacifik. Jika setakat sebuah "republik" tidak berdaftar menyenaraihitamkan, apa hendak dihairankan.

MBA ingin cadangkan ditambah satu lagi syarat:-
6a. Sekiranya anda diterima menyertai kayuhan ini, ada juga wajib menyenaraihitamkan enche MBA dalam mana-mana program kayuhan anda sehingga suatu masa yang belum diputuskan.

Alamak.... kesiannya kat enche MBA, kayuh sorang-soranglah nampaknya ;-).

8 comments:

Anonymous said...

Lepas ini ada-kah Enche MBA hendak masok atau chari pertandingan lain-kah? Saya cadang-kan encik MBA masok pertandingan chongkak.

MBA said...

Hi

Dalam permainan congkak ada peraturan 'rumah terbakar'. Jika saya masuk pertandingan congkak, saya takut nanti ada 'papan congkak' pula terbakar ;-)

Haitsan said...

Janganlah serius sangat uncle... just joke from rider to rider... bukan orang kenal pun siapa enche MBA tu... orang pun tak ambik pusing..

MBA said...

Haitsan;

Saya tak serius, cuma nak beri tahu kawan-kawan jer.

hait_san said...

muahaahaaa... baguslah kalo tak serius.. saya pn dah ubah jadi nama orang lain yg lagi serius.. salam

Khairul said...

Bang,

Komen saya tak ada kena-mengena dengan posting. En Won bagitau abang ada jual JC. Tolong SMS no kepada saya di 012-2147795 untuk saya hubungi.

Badan saya size En Won je, ada ke size?

wassalam,
Khairul.Mohd@gmail.com

Terima Kasih

Anonymous said...

en MBA
jom kita sama2 kayuh coyang-coyang kat putrajaya, teman pong kayuh coyang2 hari sabtu pg
aw1...

MBA said...

MAsalahnya ialah saya tidak boleh beranonymous semasa berkayuh.

BTW kayuh sorang2 ni berbahaya:-
1. Kemalangan
2. Jenayah (rompakan dll)
3. Kerosakan basikal
4. Kebosanan
5. lain-lain lagi.