Labels

Tuesday, May 31, 2005

KERJA 5 HARI SEMINGGU

KUALA LUMPUR: Kerajaan bersetuju untuk melaksanakan sistem kerja lima hari seminggu di sektor awam serta mewujudkan semula elaun saraan hidup untuk kakitangannya yang berkhidmat di bandar besar. Perkara itu diumumkan Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi, dalam amanatnya sempena Perhimpunan Hari Pekerja Sektor Awam 2005 di Institut Tadbiran Awam Negara (Intan) Bukit Kiara, semalam. berita penuh


Saya pernah membuat entri mengenai perkara ini bertajuk Cuti Setiap Sabtu? April lalu. :)

3 comments:

Jeego said...

Hai, Di antara banyak blog yang saya lawati hari ini, blog anda antara yang hebat. Saya akan bookmark blog anda!

Saya ada tips cara malas jadi kaya. Peluang dan tips cara malas jadi kaya di sini.

Lawatilah bila ada masa lapang :-)

Rockerz said...

Hai, Di antara banyak blog yang saya lawati hari ini, blog anda antara yang hebat. Saya akan bookmark blog anda!

Saya ada tips kaya dengan cepat. Peluang dan tips kaya dengan cepat di sini.

Lawatilah bila ada masa lapang :-)

vito said...

Hello everything, good topic here. My name is vito and i has found a good German site workstation, with always newest computer hardware, multimedia and accessories, for you.
They accept paypal and dispatch world-wide.

greatings vito