Labels

Monday, May 09, 2005

ADIKKU MALANG - ISTERIKU TERBANG

TERIMA KASIH atas keperihatinan kawan-kawan pembaca blog ke atas kemalangan yang menimpa adik saya.

Setelah mendapat berita kemalangan tersebut, saya terus pulang ke Terengganu setelah habis kerja. Oleh kerana hujan terlampau lebat di sepanjang perjalanan, saya hanya sampai di Kuala Terengganu jam 2:30pagi. Terus ke wad ICU dan beginilah keadaan adik saya:


Inilah kereta yang dinaiki olehnya setelah dirempuh oleh lori balak tidak berapa jauh dari rumah emak saya. Beliau dalam perjalanan dari sekolah ke rumah setelah mengambil dua orang anak saudara saya dari sekolah. Kedua-dua kanak-kanak ini selamat, cuma mendapat luka-luka kecil yang diberikan beberapa jahitan di muka. Mereka telahpun pulang ke rumah, cuma mereka masih lagi trauma.

Mengikut istilah perubatan, adik saya telah 'sedar', walaupun tidak secara fizikalnya



Konspirasi kemalangan ini telah dirakamkan di sini. Silakanlah.

No comments: