Labels

Saturday, May 19, 2007

Advertlets Review!

KLIK SINI



SAYA telah menulis blog semenjak tahun Ogos 2002. Maknanya sudah hampir 5 tahun. Mula-mula jarang-jarang menulis, kemudiannya sehari satu entri.
Apa yang saya dapat?.
Tidak dapat apa-apa.
Adakah saya seronok menulis?.
Kadang-kadang saya kena marah, kena ugut. Kecut!.

Blog sudah banyak berubah, begitu juga dengan blogger. Ada blogger yang sudah dapat duit hasil menulis dalam blog. Sayapun nak mencuba juga, tapi siapa yang nak bagi?. Kebanyakan pengiklan adalah dari Barat dan biasanya mereka tidak layan blogger yang menulis dalam bahasa Melayu. Saya tidak mahu susahkan diri sendiri menulis dalam bahasa Inggeris (lebih baik saya menulis dalam bahasa Jepun!. Tapi takut tidak ada yang akan baca. Ha ha ha).

Kini sudah ada pengiklan dari Malaysia. Syarikat Malaysia yang memahami Malaysia. Faham Asia. Advertlet.com.

Advertlet.com memberi peluang kepada pembaca, kepada blogger dan juga kepada pengiklan untuk mengambil bahagian dalam urusniaga mereka (bukan skim cepat kaya). Malahan Advertlet.com memberikan RM15,000 kepada 300 blogger sebagai imbuhan.

Jika anda blogger cubalah Advertlet.com

Jika anda pembaca, cubalah sertai survey kita di sebelah atas kanan ni.


Malaysia Boleh! Majulah Bloggers Untuk Negara!

No comments: