Labels

Wednesday, September 28, 2005

HITAM-PUTIH LAGI MENAWAN

MEMBACA blog Abedib mengenai kamera baru beliau "black beuty", memberikan saya idea untuk menulis mengenai kamera digital terbaru saya pula he he he he.



Dulu saya beli Nikon (lupa model - warna hitam). Belum puas lagi pakai, saya dapat Sony Cybershoot P8 (warna putih)dari JICA. Jadi, Nikon tu tersadailah (sekarang dah beri pada SU untuk diguna pakai). Sony ni OKlah, banyak membantu sebab saiz dia kecil, tapi cuma 3.2MP sahaja (dah cukup dah).



Suatu hari bos suruh pergi seminar. Dengan gumbiranya saya pergilah (kat KL, tak yah pi Putrajaya). Aik... punyalah special seminar ni, cuma ada 11 peserta sahaja (jemputan VIP lah agaknya ni). Mula-mula penganjur nak buat lucky-draw, tapi at last tak jadi (sebab hadiah cukup untuk semua orang). You know what?. Depa bagi digital kamera dengan 5.1MP bagi setiap hadirin. Tak cukup dengan itu, siap diberinya pencetak foto lagi.

p.s Ini ada soalan:
Bos suruh pergi seminar. Penganjur beri kamera & printer. Mengikut "hukum", siapa yang berhak ke atas barangan tersebut?.
A - Bos
B - Saya
C - Gomen @ pejabat

No comments: