Labels

Wednesday, April 26, 2006

SIBU

Lepas Subuh hari ini akan bertolak ke Sibu, untuk menghadiri mesyuarat hari esok.



Dari kajang pergi ke Sibu
Singgah sebentar di Putrajaya
Inilah kehidupan saban minggu
bukannya senang ingin berjaya

Orang lain pergi ke Penang
aku seorang pergi ke Sibu
orang lain macam dah nak menang
aku seorang malu tersipu

5 comments:

Jie said...

Kirim tebaloi & kuih cincin, boleh? :-D

mba said...

jie;

kuih tebaloi tu kat Kuching kan?. Dah balik pasar Sibu... tak jumpapun kuih tu. Jika ada, nak juga beli sekotak dua ;-)

mba said...

ok Jie..... dah jumpa tebaloi ;-)

Jie said...

hehe dah jumpa ye :-) tebaloi ori beli kat pasar, lagi sedap dari tebaloi dalam kotak yang buatan kilang tu.

Anonymous said...

mana ye nak cari tebaloi kat sibu?