Labels

Tuesday, April 13, 2004

CATATAN-CATATAN RINGKAS

1. SEMALAM hari pertama ke ofis setelah lima hari di rumah. Berpuluh e-mel yang diterima mengenai pelbagai masalah dan komplen. Mulalah mengatur tapak selangkah demi selangkah dari bilik ke bilik dari tingkat ke tingkat untuk menyelesaikannya. Alhamdulillah semuanya selesai kecuali satu yang memerlukan peruntukan kewangan. Berbanding dengan di tempat lama yang lebih seratus mel diterima dalam sehari yang biasanya satupun tidak boleh diselesaikan, melainkan diserahkan sahaja kepada SI.

2. BOS buat gempak semalam sebab baru lapor diri dah ambil MC. Biasalah bos ... penyakit orang tua!. Tapi bertuah sungguh rasanya sakit sedikit masa awal-awal ini, sebabnya bos dah arahkan PA dia buat temujanji dengan pakar terbaik yang ada. Masa kecik dulu ustaz cakap, kalau kita sakit tanda Tuhan sayang kat kita ...

3. HARI ini akan hadir satu mesyuarat jawatankuasa IT peringkat negeri. Setelah lebih 21 tahun bekerja di peringkat persekutuan, tak sangka rupanya di peringkat negeri ini mereka begitu aktif sekali mempromosikan IT hingga ke peringkat daerah.






CATATAN ringkas ini dibuat sebab rasanya sebab dah kehabisan modal untuk menulis:

No comments: