Labels

Tuesday, August 29, 2006

Siti-Datuk K atau Ina-Mawi ?



Malam tadi saya menonton:-

A: Ina-Mawi di Astro/TV1
B: Siti-Datuk K si TV3
C: Siaran Lain
D: Tidak menonton


[Undian ada di sebelah]

7 comments:

timung susu said...

uhuhu semuanyer x dpt tgk..
sbb kolej mawar(uitm) sengaja di blackout kan...
sebab dieorg suruh g stadium..tgk ape ntah kat sane...
aku duk dlm bilik jee..haha gelap pun gelap la...
tapi diriku kecewa betul lah x dpt tgk datin ct kiter...
alah kalu xdpt tgk pun..nnti silap hr bulan kuar cd lak...
PERNIKAHAN DATUK K N DATIN CT...
hehehe nnti dpt la tgk..

yg mawi n ina ni pun satu...
tp biaselah kan..dh adat dlm perniagaan..persaingan tu mesti ade...saper yang nak kalah kan...
ke awk nk kalah??hehehe


nota kaki: buat MBA....saya suka baca blog MBA..apa rahsianyer??
dh nama rahsia..mane leh bagi tahu kan...:D

Anonymous said...

saya pun suka baca blog Abang MBA. Best. Serious ada, kelakar pun ada.

mba said...

Alahai timung susu (saya juga suka timung susu dang timung madu).

Inilah pengakuan berterus terang yg pertama MBA baca mengenai blog ini.

Sampai kelu jari nak menaip ni, entah apa nak tulispun dah tak keruan ni.

Didokan semoga timung susu dapatlah tengok CD/VCD tersebut :-)

mak aji said...

alahai MBA apasal komen2 kali ni ada unsur2 gedik (dibaca mi**g)bebudah sekarang gitulah perangainya.

mba said...

Salam Mak Aji;

Ini yang ini ke?.

Fuh.... power datang melawat saya.
Cayalah Mak Aji.

mak aji said...

alahai mba, ini mak aji seberang,bukan mak aji itu, tapikan rasa2nya mba ni dah ada tempias Dato K. Mintak selisih, kesian mak aji kat rumah

ron97 said...

saya tgk CSI NTV