Labels

Wednesday, June 28, 2006

MUNAFIK

APA yang hangat diperkatakan dalam dunia hiburan Malaya seminggu dua ini?. MUNAFIK! dan Jangan Hisap Dadah.


Bob Lokman kata kepada Rich, saya tak suka orang munafik dalam persembahan. Apa dia munafik?. Munafik ialah pura-pura. Oleh kerana munafik ialah istilah agama, maka ia jadi sensitif.

Jangan hisap ganja yang diucapkan oleh Adlin kepada Faizal lagi sensitif. Mengapa pulak?. Ala.... biasalah dadah kan?.

3 comments:

Akuro ® said...

Mula2 sembang dengan kawan2 Akuro dr Indo, kaget juga. Sebab tiba2 terdengar depa dgn selamba ckp org tu org ni sebagai "munafik".

"Jangan munafik dong!"

Lama2, dah biasa dah sbb term "munafik" mereka tu as in "pura-pura" spt MBA tulis walhal waktu itu Akuro masih berfikiran istilah agama tuh.

So, skrg ni dah tak kaget lagi.

ron97 said...

sebenarnya tiada masalah,
media sahaja yang berlebih lebihan

zino said...

yg tukang komen tu pun nak tumpang glamur jugak.. keluar le ayat yg dia org fikir boleh mempopularkan diri..