Labels

Monday, May 23, 2016

BUKU DUA TAN SRI MANTAN BOS


Saya memiliki dua buah buku, kedua-dua penulisnya bergelar Tan Sri. Kedua-dua mereka ialah mantan bos saya.


Buku oleh Tan Sri Dr. Ismail Merican mengandungi 62 ucapan terpilih beliau. Ia sempena usianya 62 tahun. Ditulis oleh staf beliau sebelum beliau bersara. Saya dimaklumkan masa yang diambil untuk menghasilkan buku ni cuma dua minggu sahaja.

Buku ini saya dapat percuma. Beliau ialah bos saya semasa saya di Kementerian Kesihatan.



Tan Sri Mohamad Zabidi Zainal juga menulis. Tulisan ini ialah berkaitan dengan ucapa-ucapan terpilih beliau juga. Buku ini diterbitkan oleh DBP.

Buku ini saya beli. Beliau ialah bos saya semasa saya di MAMPU.


BUKU SAYA..... eh bila buku saya?. Barangkali kandungan buku saya ada menyentuh mengenai kedua-dua orang bos ini.

No comments: