Labels

Sunday, December 09, 2012

HARI INI SAYA TAK SAKIT KEPALA


MALAM tadi tidur jam 1am. Bangun sekitar jam 5am terasa tengkuk bahagian belakang sakit. Entah mengapa. Saya tidak fikir disebabkan salah tidur. Mungkin ada gejala lain, ataupun simpton penyakit lain. Entahlah.

Selepas solat subu, buat sarapan. Makan dan terus telan dua biji panadol muscle. Terus memandu ke Semenyuh Sentral untuk berkayuh ke Lenggeng. Kayuh bersama tujuh geng yang lain. Pergi balik sejauh 50km dalam panas yang sangat terik.

Tiba semula di Semenyih Sentral, kami makan durian. Balik dan pada hari ini saya tidak sakit kepala.

Saya perlu fikir mengapa dan sebab-sebabnya. Pembaca juga mohon fikirkan untuk saya, mengapa kepala saya tidak sakit hari ini. Biasanya tiap-tiap hari kepala saya sakit.

No comments: