Labels

Friday, July 15, 2011

TOP 200 Penulis Penerima Royalti Tertinggi di PTS bagi Jualan Tahun 2010



MASYAALLAH ........ Saya bercita-cita dapatlah kiranya pada setiap tahun, satu buku saya diterbitkan.

Buku pertama diterbitkan 2008 (Kerjaya Dalam Bidang ICT). Buku kedua 2009 (Buat Duit Dengan Foto). Pada tahun 2010 buku saya tidak diterbitkan dan manuskrip dipulangkan dan saya hampir kecewa kerana cita-cita "satu buku satu tahun" sudah berkubur.

Alhamdulillah, setelah PTS tidak menerbitkan buku saya, Karangkraf melalui Oasis Buku menerbitkannya pada 2010 (50 Jawatan Terpilih Dalam Kerajaan). Hmmmmm..... nampaknya "3 tahun 3 buku" masih bertahan setakat ini. Pada tahun 2011, yang hanya tinggal setengah tahun sahaja lagi ini, sama-samalah mengharap. Manuskrip masih banyak...


Walaupun buku saya tidak diterbitkan (oleh PTS) pada tahun 2010, namun Alhamdulillah, saya masih berada dalam kategori Top 200 sebagai penulis paling banyak menerima royalti pada 2010. Alhamdulillah. Syukur kepadaNya.

2 comments:

Fiza Omar said...

Tahniah Tuan. Semoga masih lagi gigih menerbitkan banyak buku k :)

Bangun Sebelum Subuh said...

Tahniah.

MBA, Moga Berjaya hingga ke peringkat Antarabangsa