Labels

Sunday, December 24, 2006

PUJI-PUJIAN



FOTO di atas adalah biasa-biasa sahaja. Ia diambil di rembang senja di pinggir Tokyo. Tidak ada apa-apa makna di sebalik foto tersebut.

Namun, foto ini telah menjadi pilihan editor (Editor Picks - EP) www.textamerica.com. Dengan itu bertalu-talulah pujian yang saya terima. Terima kasih kepada yang memuji (semuanya dari negara lua).

Sekarang saya buka ruangan ini untuk sdra/i pula menulis puji-pujian sdra/i (ha ha ha).

4 comments:

Anonymous said...

Tahniah mba... Org kita memang susah sangat nak beri pujian..that fact.

Saya ingin jadi org pertama bagi pujian kat mba.... keeps on your good works

sri said...

Tahniah MBA. Saya juga ada gambar yang serupa. Masih ingatkah lagi waktu dan tarikhnya? Diari saya mencatatkan - Khamis 3hb Ogos 2006, lokasinya - di luar pagar Tokyo Disneyland, Tokyo. Waktunya - 6 petang. Aktiviti kita - satu bas persiaran berhenti untuk makan bento.

Waktu itu ke mana Ismalia dan Budin San?

mba said...

master g: maksud saya... kadang2 pelaku melakukannya tanpa sedar @ tidak sengaja, namun penyanjung @ pengkritik kadangkala berlebih-lebihan memuji atau mengejinya. Saya tida sadar foto saya tersebut 'ada nilai' sehingga mendapat EP dan pujian2 itu.

Sri: terima kasih kerana mengingatkan tarikh waktunya. Barangkali saya lebih bertuah kerana foto saya terpilih sebagai "EP". Masa itu Budian dan Lia panjang langkah dan ceritanya. Boleh dijadikan 2 bab untuk novel terbaru mu.

Mohd Adib Noh said...

I knew the feelings...Tahniah dari abedib.I only got one EP and two ASOTD.
Now,I post my photos at http://www.flickr.com/photos/adib