Labels

Tuesday, July 18, 2006

ULANGTAHUN PERTAMA

KELMARIN setahun yang lalu, saya mula melapor diri untuk bertugas di sini
HARI INI sudah genap setahun saya di sini.
SELAMAT ulang tahun yang pertama kepada saya.

SEMOGA semuanya selamat
SEMUANYA BERKAT.



Amin.

10 comments:

Anonymous said...

Selamat Ulangtahun MBA...
Pejam kelip pejam kelip dah satu tahun...
Tahniah.
Apakah rahsiabya disebalik kejayaan MBA selama setahun ini?

mba said...

RAHSIA?
KEJAYAAN?

Tiada Rahsia, semuanya sumber terbuka.
Pokoknya kita kerja makan gaji, kerja yg diamanahkan, buat sajalah (jangan banyak mengomel, jangan banyak songel, jangan curi tulang). Buat terdaya mampu. Bukan masuk jam 8am, jam 8.30 pergi kantin.

Bukan suka beri alasan kerja tak siap sebab pergi outstation. Sukanyaaa... korang outstation ya?. Aiman tak kisah.... tapi kerja tu siapkanlah. Sambil lipat kainpun boleh buat kerja. Kalau ke o/station sentiasa nak berteman, itu habiskan duit rakyat jer.... apatah lagi kerja tak siap. Masakan jawab suratpun amik masa SATU BULAN?. Kerja jenis apa ni?.

Nak bukti? ada atas meja abang ni...
(satu bulan gaji RM5k, hasilnya ialah jawab satu surat. OHHHH mahalnya surat tu!@!!!).

cukuplah tu....

Anonymous said...

MBA,

Jadi ker nk 'swap' telefon early Ogos nanti? Kalau betul nk pakai, bagi tau awal ~ Aiman tak kesah...;-)

Eppy Anniversary... & sori tk dpt join last Sunday.

::u know who::

mba said...

S***;

Mmg nak 'swap'
SriDiah tunggu you tau.... dgn novel terbaru dia ;-0

Anonymous said...

Semuga lebih tabah menghadapi dugaan kerja di situ.

Jiwa Rasa said...

MBA,

Selamat ulangtahun. Moga cepat naik pangkat.

Ehhh.. Sedar tak sedar saya pun dah setahun sebulan kat BM ni..

Mohd Adib Noh said...

Dah tulis dalam moleskine?
Selamat Maju Jaya!

madulebah said...

Selamat Ulangtahun..

Semalam saya terima tetamu dari pejabat yang bersebelahan Anjung dan Alamanda itu..

Katanya mahu melawat tapak dan melihat saya bekerja..

Takut nanti kejutan budaya..

Anonymous said...

laa...disini tu dimana?????????????????????

mba said...

laa,

Anonymous to anak sapa?