Labels

Monday, April 21, 2014

MENULIS CERITA MENGENAI DIRI SENDIRI - MEMOIR

HARI ini merupakan hari ulangtahun perkahwinan kami yang ke-29 rupanya. Rupa-rupanya juga sudah lebih 10 bulan saya meninggalkan perkhidmatan awam, ia itu bersara. Jika seorang perempuan yang hamil, sudah tentu ia sudah melahirkan bayi yang dikandungnya.

Namun saya masih lagi belum menghasilkan buku yang dijanjikan, ia itu mengenai diri sendiri dalam perkhidmatan awam. Saya berjanji untuk menulis mengenai suka duka selama 30 tahun dalam kerajaan. Bagaimana sepak terajang yang saya hadapi. Apakah sumpah seranah yang saya dapat yang akhirnya saya jadikan doa penguat semangat. Saya merangkak dari Tingkatan Biasa sehingga JUSA C, memotong dan memintas semua senior saya.

Buku tersebut saya namakan (judul sementara) Travelog Kerjaya: Dari Tingkatan Biasa ke JUSA C (30 Tahun Dalam Kerajaan) atau Travelog Kerjaya: Jadilah Seperti Sakura, Ia Guhur Sebelum Layu.

OK hari ini saya ingin menjual beberapa buah buku panduan menulis Memoir dalam bentuk eBook.






Kesemuanya dengan harga RM99    RM59. Jika mahu, sila hubungi saya.


No comments: