Labels

Tuesday, January 13, 2015

MOBILEBOOKCAFE (MBC) DALAM MALAYSIA HARI INI TV3


SAYA mendapat panggilan dari penerbit MHI semasa saya berada di Singapura. Meminta supaya kami hadir ke studio MHI pada hari Rabu (panggilan dibuat pada hari isnin). Saya tidak membuat sebarang pengesahan dan berjanji akan telefon semula. Dalam perjalanan pulang ke Kajang, saya singgah di Rembau. Menghantar pesanan buku di sekolah di sana. Beberapa panggilan rindu (miss call ;) diterima. Akhirnya penerbit tersebut membuat panggilan kepada rakan-kongsi saya, sdra Azam.

Beberapa tarikh dicadangkan dan dipinda kerana beberapa agenda mustahak dan segera yang perlu didahulukan. Saya juga demam, batuk dan sakit kepala yang amat sangat. Akhirnya tanggal 9 Jan (Jumaat) kami muncul di TV3 dalam hujan renyai.







No comments: