Labels

Friday, December 27, 2013

SEKEPING KAD SERIBU MAKNA


KAD yang sekeping ini telah membawa beribu kesan dalam Travelog Kerjaya saya.

Dipendekkan cerita, YAB Perdana Menteri ingin menyampaikan kad ucapan hari ibu kepada ibu-ibu yang berada di hospital pada tarikh hari ibu.

Diringkaskan lagi ceritanya, saya dipilih untuk menjayakan misi ini. Ia bukan susah. Ia boleh dilakukan. Tiada yang mustahil.

Apabila kad sudah disiapkan. PM sudah bersetuju. Saya dimarahi kaw-kaw punya oleh bos saya. Habis dibangkitkan segala benda dari sekecil-kecilnya.

Saya akan karang peristiwa ini dalam buku TRAVELOG KERJAYA: 30 Tahun Dalam Kerajaan. Ia perlu dikarang sebaik mungkin supaya saya tidak dimarah lagi ...



1 comment:

masshah said...

Saya tunggu buku tersebut, tentu ada yang menarik dari travelog tersebut tu. Tahniah tuan.