Labels

Monday, July 28, 2003

PTK4: Minggu Ke-3

Stress bertambah hebat bila kerja kumpulan belum siap, ulasan buku belum mula dan kertas sendiri belum siap.

Isnin 21 Julai:
Dr. Azizah Manan dan wakil IBM dengan ISP
Sebelah petang perbincangan kumpulan lagi dan sebelah malam ada dinner talk oleh Datuk A.Wahab

Selasa 22 Julai:Pn. Vasantha dengan BPR dan Pn. Marsineh dengan Security. IA diikuti oleh Hasanuddin dengan Marketing Skill

Rabu 23 Julai:Prof. DR. M.Ghazali dengan Pengurusan Ilmu dan Yunus Tasim dengan CRFM. Diikuti dengan stress management oleh Dr. Ismail. Kelas stress nin betul-betul hilangkan stress.

Khamis 24 Julai:Stress bermula lagi apabila persembahan projek bermula hari ini. Macam-macam story kat sini. Ada yang terpaksa rampas mikrofon sebab member sebelum tu nak cakap lagi. Ada yang tercakap melayu. Ada yang terkeluar tajuk dan macam-macam lagilah, tapi yang nyata ialah “terdapat stress di wajahmu”

Pengajaran dari presentation inin ialah … kalau boleh janganlah jadi speaker terakhir, kalau nasib kurang baik, dapat markah 0 sebab tak sempat nak cakap sebab bila dapat mike, loceng dah berbunyi.

Jumaat 25 Julai:
Satu lagi hari yang membahagiakan sebab ujian lisan ELPA. Ambil masa 5 minit saja dan 10:30am semua dah siap dan ramai yang lesap… pergi jilid tugasan ataupun buar revisi untuk exam esok ataupun balik tidur sebab dah lama tak boleh tidur…

Sabtu 26 Julai.Hari terakhir, hari penentuan. Hari peperiksaan. Macamanalah soalannya ni?…..

No comments: